کتاب شرق

ده نفر قزلباش،دو جلدی

5,000,000 ریال

نویسنده: حسین مسرور ناشر: باهم موضوع: رمان تاریخی قطع: وزیری نوع جلد: زرکوب سال چاپ: 1401 نوبت چاپ: 1 تعداد صفحات: 895 شابک: 9789643460990

توضیحات کتاب

«ده نفر قزلباش» از مهم‌ترين نمونه‌هاي رمان تاريخي فارسي است، كه داستان‌هايي را در زمان صفويه روايت مي‌كند. داستان از زمان شاه طهماسب اول آغاز و به ديگر شاهان اين سلسله ختم مي‌شود.
ده نفر قزلباش به قلم حسين مسرور بعد از شهريور 20 در روزنامه اطلاعات شروع شد كه مورد توجه و استقبال بسياري قرار گرفت؛ داستاني كه بعدها به صورت يك دوره كتاب به چاپ رسيد و نويسنده در مقدمه آن نوشت:
هنگامي كه شروع به نگارش ده نفر قزلباش كردم، پس از شهريور 1320 بود و مردم ايران در اثر ناكامي و محروميت ها بسيار مايوس بودند. دشمنان نيز براي نابودي آثار معنوي و نژادي ما با تشكيلات و برنامه تخريبي وارد شده بودند. هنوز جلد اول پاورقي در روزنامه اطلاعات تمام نشده بود كه سيل نامه ها و تقديرها به جانب نويسنده روان گرديد و معلوم داشت كه اين نغمه در گوش مردم ايران حسن پذيرش يافته، ما نيز تسليم و آن را تا چهار جلد ديگر ادامه داديم .

محصولات مشابه

شاید به این محصولات علاقمند باشید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.